.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
قیمت هر گرم طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۸ هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت. افت ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
قیمت هر گرم طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۸ هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.(ادامه)
زلزله بخش‌هایی از استان تهران را لرزاند. زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
زلزله بخش‌هایی از استان تهران را لرزاند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند. ۲ سال است که شعار من این شده «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا»/ بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم
شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند.(ادامه)
در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

رزما لیست جدید منتشر کرد! + فهرست اسامی
در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند. (ادامه)
فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد. لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.(ادامه)
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد. چهار گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد.(ادامه)
داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد که در زمستان سال گذشته، نسبت اشتغال در کل کشور به طور میانگین ۳۷.۳ درصد بوده است. این نسبت در ۱۶ استان کمتر و در ۱۵ استان بالاتر از میانگین کل کشور بوده است. از میان این استان‌ها،‌ بالاترین نسبت اشتغال نزدیک به ۴۶ درصد بوده که مربوط به استان ....(خبر)
(ادامه)
اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد. فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد.(ادامه)
سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. مرگ تلخ نخبه مشهور کنکوری ساروی با پدرش در اثر گازگرفتگی + ویدئو / معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد / سید اسماعیل نصراللهی کتاب را هم نمی‌توانست ورق بزند
سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد.(ادامه)
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات منتشر شد
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد.(ادامه)
رئیس دانشگاه تهران جمیله علم‌الهدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور، را به‌عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد. حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
رئیس دانشگاه تهران جمیله علم‌الهدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور، را به‌عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.(ادامه)
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد. واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
«احمد وحیدی» وزیر کشور، در حاشیه هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان ...

خبر مهم وزیر کشور درباره تقسیم استان شرقی و غربی+ جزئیات
«احمد وحیدی» وزیر کشور، در حاشیه هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان ... (ادامه)
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد. حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و به ۲۰ سال حبس تبدیل شد
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.(ادامه)
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند. سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند.(ادامه)
 تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری ۵ متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد. جزییات قتل هولناک بازپرس سابق در آمل/ ۵ نفر دستگیر شدند
تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری ۵ متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند. ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند.(ادامه)
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست. قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.(ادامه)
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست. ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.(ادامه)
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است: نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+ جزئیات
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است:(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم. شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد. دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟!
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.(ادامه)
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد. حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد.(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 693 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.331 seconds.